31 Mayıs 2015 Pazar

İtiraf Ediyorum

(Bu çocuk ağlıyor mu,n'apıyor?Utanmış gibi geldi bana, ağlıyorsa da utanmış gibi düşünün lütfen:)


Efendim;geçen gün itiraf.com'da dolaşırken aklıma geldi,ben de itirafta bulunayım kirli çamaşırlarımı ortaya dökeyim dedim.Ama başkalarıyla değil,kendi biricik yoldaş taneciklerimle paylaşayım dedim-Öğrenmesin başkaları,vallaha utanırım-Gerçi şimdi de buraya uğrayınca görebilecekler ama olsun,yabancı yerde yayınlanmayacak en azından :D
Ben çocukken çok saftım.Ha televizyondakileri gerçekte vardır falan sanmadım ama...Keşke onu öyle sansaymışım demişliğim var.Sonuçta onu herkes gerçek sanıyordu,dalga geçilmeyecek bir istisna o:D

28 Mayıs 2015 Perşembe

Ivır Gözdesinin Üstüne Gül Kokladı

Dostlarım bilirsiniz bir ara İsveç,ya da durun entel söyleyeyim 'Swedish Hip -Hop'kültürüne pek bir merak sarmıştım."Aşık oldum ben bu müziğee." diye geziniyordum ortalıkta.
Öhöm,öhöm.
Şimdi İsveç Rap'ine ilgim bitti diyemem,bitmez de zaten.Kim ilgi duymaz ki zaten o hareketli yaşam tarzına.
Şöyle diyebilirim ona bir kardeş geldi.
Başka bir gözde.
Hint müziği.
Bu aslında benim yeni gözdem değil,çok önceleri de seviyordum bunu ben.Ha bir şey anlamıyordum o

22 Mayıs 2015 Cuma

İşin Hakkını Veren Çocuklar


Son zamanlarda sizce de çok fazla müzik grubu türemedi mi ülkemizde?
Ben bayağı yeni grupların katıldığını düşünüyorum müzik camiasına.Bu elbette ki çok güzel bir şey çünkü hepsi yaptıkları işin hakkını veriyor ve çoğu 'popüler'şarkıcıdan daha fazla ilgi görmeyi hak ediyor.
Bugün sizlerle  'müzik camiasının yeni kuşakları'ndan benim bayılarak dinlediklerimden bazılarını paylaşacağım.-ki zaten sizin çoğusunu tanıdığınızı düşünüyorum,tanımayan yoldaş taneciğim varsa da geç kalmasın öğrensin:)-
Bu arada bazılarını 'Çok fazla tanınmadığı dönemler'de dinlemeye başladığım için kendimi pek bir şanslı sayıp gururlanıyorum."Ay,siz el kadardınız ben sizi bilirdim.120 tane falan takipçiniz vardı youtube'da o zamanlar.Nerdee bu 20.000'ler falan?"modundayım:D

14 Mayıs 2015 Perşembe

En Sevilesi Tag

Beni mimleyen sevgili  SevimliKitap'a teşekkürü bir borç biliyor,hemen soruları cevaplamaya başlıyorum.
1-)En sevdiğiniz şarkı klibi:Şimdi ruhu tutarsız bir insanım.Sürekli değişiyor bu sorunun cevabı ama bu aralar bu:

12 Mayıs 2015 Salı

Niyazi Gül:Dörtnala

Atlara ve kürklere düşkün olan sosyete Sultan Şahmerdan ile atlara düşkün Rıza Kabakoz bir at yarışı için iddiaya girerler.İkisi de iddiayı kazanmak istemektedir ve bu uğurda her şeyi yapmaya hazırdırlar.
İkisi de tesadüfen filmin ana karakteri hayvansever-veteriner olmuş,sevsin bir zahmet-,kendi halinde üniversitede ders veren,deneyler yapıp mütevazı bir hayat yaşayan profesörcüğümüz Niyazi Gül'ün yeni,doğal bir ilaç üzerinde çalıştığını öğrenirler.İlacı elde etmek için Sultan hanım kadınlık cazibesini,Rıza bey de mafya bağlantılarını kullanmakta kararlıdır.
Şimdi...Gelelim Kültür Kızı Ivır'ın yorumlarına.

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Kocan Kadar Konuş

Arkadaşımla geçen hafta stres atmak amacıyla gidip izlediğimiz bu filmi yeni yorumlayabiliyorum kusura bakmayın :(
Evet,kısaca ne anlattığına bakacak olursak:
30'unda olan Efsun'un kitaplarla iç içen geçen gayet mutlu olduğu bir hayatı vardır.Yani
 30'undaki bir kadın olarak her gün maruz kaldığı "Evde kaldın evde." "Kız kurusu olarak kalacaksın başımıza." "60'ında kedileriyle birlikte yalnız yaşayan bir kadın olacaksın.Arkandan ağlayanın olmayacak be yavrum!"laflarını saymazsak.
Ama yine de o lafları pek umursamaz..
Sonunda yirmisindeki kuzenin de evlendiğini görünce canına tak eder ve koca arama girişimlerine başlar.
Tam o sırada kızımızın lise aşkı Sinan çıkagelir.

5 Mayıs 2015 Salı

Bacak Arasından Türkiye


'Aman Allah'ım!'diyerek ayrıntıya girmeden önce en iyisi ben size 'Temel Kitap Bilgileri'nden" bir bahsedeyim.
Adı: Bacak Arasından Türkiye
Yazar: Feraye Sünev Çokgürses
Yayınevi: Martı
Tür:İnceleme/Anı (diye geçiyor 1000 Kitap'ta)
Sayfa Sayısı: 304
Arka Kapak: Vatandaşım okudu mu,aşk kitapları okuyormuş.Bu satırları okuyunca ne bulacağınızı şimdiden bilin ki zamanınızı boşa harcamayın.Bu kitabın hamuru kadın mayası ise ben.Her yaşta kadını çilesiyle,çaresizliğiyle a'dan z'ye tanıyan bir kadın doğum uzmanının kaleminden okuyacaksınız bu defa!Öyle şeyler anlatacağım ki,zaman zaman kanınız donacak,gözleriniz yaşaracak!
Eli hamurlu,lastiği çamurlu,bedenleri şalvarlı,yüreği burgulu,ayakları nasırlı kadınları anlatacağım.Ellerimle
Tasarım:Sawako Kuronuma