10 Haziran 2015 Çarşamba

Benim İlginç Kırtasiye Ürünlerim




Merhabalar!Uzuun bir süre sonra yine ben geldim.Neredeydim?
Uhv,sormayın.Hiç sormayın :(
Sorarsanız ayrıntıya gireceğim,sonra ne diyorduk,ne yapacaktık bayağı karışacak o yüzden en iyisi dağıtmayayım konuyu ben.
Bugün "Favori Kırtasiye Ürünlerim"den bahsedeceğim,demek isterdim ama benim favori kırtasiye ürünüm yok.
Tüm kalem,silgi,defter,yapıştırıcı vs.'lerim benim bebeklerim.
O yüzden bugün sizlerle birinin gördüğü zaman" A ne ilginç!"dediği,kısmen enteresan kategorisine giren bazı kırtasiye malzemelerimi paylaşacağım.
(Bu arada her ilginç bulduğum şeyi almaya çalışma gibi bir huyum olduğu için,bu kadar değiller.Sıkılmamanız için bazılarından bahsedeceğim,isterseniz daha yazabilirim:)

Evet,bu cici Hello Kitty'li yapıştırıcım bitik maalesef.Daha doğrusu dolu ama akmıyor,bozulmuş.Ben de atmaya kıyamıyorum,kalıyor evde.
"Tamam Ivır Zıvırcı'yım da çöp eve dönecek yakında benim ev."diye geçiyor hep içimden ama n'apayım,gönlüm elvermiyor,atmaya:)
Bu kalemtraş arkadaş da dedemin hediyesi.Ben 5-6 yaşlarında,okula yeni başlayacağım zamanlarda almıştı sanırım.-Görüyorsunuz ne kadar tutumluyum:)-
O da benim gibi pek meraklıdır kırtasiyeye.-Ondan geçmiş sanırım bana-Bulduğu hoş şeyleri kendisine de bana da alır(Okuduğunu biliyorum canım benim,gelecek yıllarda da aynı performansı bekliyorum.Seni seviyorum:*... diyerek  dedeciğime notumu da düşeyim)
Bu çikolata şeklindeki not defterimi geçen yıl Joker'den almıştım.(Ay,oyuncakçıya girme sevdam ortaya çıktı değil mi?İfşa oldum şimdi ben)


Aslında bakınca kahverengisi falan daha fazla benziyordu çikolataya,niye bunu almışım ki ben?
Ah,tamam hatırladım.Aynı fiyat ama daha büyüktü bu.(Burada da cimriliğim çıktı su yüzüne,itiraf yazısında bile bu kadar çok kirli çamaşırım dökülmemişti ortaya:(
Ama cimriliği falan bırakalım bir kenara.Öğrenci insanım ben,lütfen.
Gerçi bu memlekette öğrenci,memur fark etmez;hepimizin derdi aynı değil mi?
Ay,yine kaptırdım gidiyorum.Sıradakine geçeyim en iyisi ben.
Bu da içi defterimin
Bu da benim meşhuur tükenmez kalemim Pörtlek Civigu.(Eşyalarıma isim vermeyi çok seviyorum da ben.)
4-5 sene önce Türkbükü'de bir dükkan vardı Cadı,oradan almıştım.-Hala bitmedi mürekkebi,mübarek kalemin.Maşallah diyeyim- Elimde olsaydı dükkanı alırdım gerçi.Allah'ım bu kadar mı şeker şeyle dolu olur bir yer olr.(Bodrum'a yolunuz düşerse mutlaka uğrayın,derim.-Duruyordur herhalde hala-)
Zaten sloganları da "Şeker Cadı Ivır Zıvırları"gibi bir şeydi sanırım.Ya da ben tamamen uyduruyorum.
Bunların da biri Ayvalık'tan (Şirine'li olan) diğeri de Efes'in oralardaki hediyelik dükkanların birinden.
Ben her gittiğim yerden  bir magnet ve kalem alıyorum,mutlaka.Bunlar hamurdan yapılmış gibi olan kalemlerimden sağlam kalmış nadir parçalardan:)

Evet,nasıl,beğendiniz mi?Yorumlara belirtin lütfen.
Sizleri seviyorum.Tekrar görüşünceye dek "Bu dünyadaki hiçbir şey kalıcı değil,acılarımız bile."diyen Charlie Chaplin'e kulak verin ve mutlu kalın!

17 yorum:

  1. Ahahaha, kalemler ve not defteri çok ilginç ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kırtasiye eşyalarını ben de çok seviyorum. Güzel bir yazı olmuş. takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak bir noktamız varmış,desenize:)

      Sil
  4. Çok güzeller. Gerçi ben kalem olsun yazsın silgi olsun silsin yeter zihniyetindeyim; ama güzel göründüklerine eminim :) Bence en güzeli de Şirine'li olan.

    YanıtlaSil
  5. En çok pörtlek civiguyu sevdim :D bende hep bunların barbielisini isterdim ama su an daha çok sadelerini seviyorum okul benim çocukluğumu sömürdü :( :Ddd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay,kıyamam ben sana
      Ben gene hep süslü hep süslü:)

      Sil
  6. not defteri çok tatlı yaa :)

    YanıtlaSil
  7. Not defteri ve sirineli kalem cok seker(⌒∇⌒)

    YanıtlaSil
  8. Not defteri çok hoşuma gitti :) Takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy ne tatlıı şeyler bunlarr :) kırtasiye delisi olarak bayıldıımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak zevklere sahipmişiz:)Çok teşekkür ederim:)

      Sil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma