30 Nisan 2016 Cumartesi

Başarmak "Türk Genci"nin Hamurunda!

Tedx konferanslarını ne kadar çok sevdiğimi hep dile getiriyorum,biliyorsun.
Bugün yine yapacak daha iyi bir işim olmadığı için(!) dedim kendime bir zihin yenileme sefası yapayım.
Açtım youtube'u ve TedxBahcesehirUniversity konferanslarını izledim.
Bu muhteşem konuşmaya da orada denk geldim.

Cem Seymen'i şu ekonomi programlarından biliyordum ama öyle aman aman izlemişliğim yoktu.Bugün tesadüfen denk geldim.
Gerçekten etkileyici bir konuşmacı.
Konuşurken o heyecanı,ellerini kullanışı beni bayağı moda soktu :D
Ama asıl etkileyici olan anlattığı şeylerdi.
Dedim bunu senin de görmen lazım ve koştum geldim:)
Buraya ekliyorum,bakalım sen ne düşüneceksin.
Unutmadan "Zincirlerinizi kırın,ayağa kalkın,dimdik durun!Çünkü siz Atatürk'ün çocuklarısınız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma