7 Temmuz 2016 Perşembe

Günün Şarkısı #3



Bugünün şarkısı Kansas'tan.
Hep dediğim gibi ölümü Dust in the wind'den daha güzel anlatan başka bir şarkı yoktur benim gözümde.
Bir de son zamanlarda Türkiye'den daha fazla ölüm gören başka bir ülke yoktur herhalde,desem bana kimler katılır?
Kızılay,Taksim,Vezneciler,Atatürk Havalimanı ve daha adını yazmaya satırlarımın yetmeyeceği diğer yerler...
Neredeyse her gün...
Bombalar patlıyor,insanlar ölüyor.
Biz üzülüyoruz,çok üzülüyoruz.
Ağlıyoruz,kınıyoruz,lanet ediyoruz.
Sonra devam ediyoruz,korkarak..
Her metroya binişimizde insanlara şüphe ile bakıyoruz;'Acaba,bu olabilir mi,bu gece eve varabilir miyim?'

Hayat her seferinde normale dönüyor ama alışamıyoruz.
Masum insanların ölmesi alışılabilecek bir durum değildir çünkü.
Çocuklarına,eşlerine,ailelerine kavuşmayı bekleyen insanlara o yollarını gözledikleri kişilerin ölüm haberlerinin gitmesi alışabileceğimiz bir şey değildir.

Ve son olarak havalimanları umut kokar,ölüm ve korku değil.


2 yorum:

  1. Ben anlamıyorum zaten konusurken herkes seninle aynı dusuncede evet teror aldı basını gidiyo e o zaman bi degisiklik sart diyorum evet diyo ama sonuclar yine monarsik devlet 😠

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın,hayır arkadaşım kimse sana silah dayamıyor çekiyorsun paravanı kullanıyorsun oyunu,hayır madem farklı görüştesin niye "katılıyormuşsun" gibi yapıyorsun,değil mi?En sinir olduğum şey:farklı görüşte olabilirler saygı duyarım ama ne düşünüyorlarsa düşünsünler düşüncelerini savunabilecek cesarete sahip olsunlar.Bak yine dellendim:D

      Sil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma